Order

Hoe plaats ik een bestelling? 

1. Winkelmandje 

Plaats de gewenste schoenen of accessoires in het winkelmandje. Van daaruit komt u bij het bestelformulier. 

2. Klantgegevens 

Om een bestelling te kunnen plaatsen, hebben wij uw klantgegevens nodig. Als u al bij ons geregistreerd bent, kunt u inloggen en wordt het klantgegevensformulier automatisch ingevuld. U kunt ook bestellen zonder u te registreren. 

3. Betaalmethode 

U kunt kiezen tussen Amazon Pay, PayPal, creditcard, aankoop op rekening of via automatische incasso, vooruitbetaling en rembours. Wij verzorgen de aankoop op rekening of per automatische incasso via de betaaldienstverlener. Let op: wij verwerken bestellingen uit het buitenland alleen via vooruitbetaling, PayPal en creditcard. Uitzondering hierop zijn bestellingen naar Oostenrijk, Zwitserland en Nederland, waar wij ook betaling op rekening of automatische incasso aanbieden. Vanaf een bestelwaarde van 49,- Euro leveren wij uw schoenen binnen Duitsland zonder verzendkosten. Let op: Wij leveren onder rembours alleen bij bestellingen boven 49,- Euro en alleen binnen Duitsland. 

4. Overzicht 

Hier heeft u de mogelijkheid om de bestelde artikelen en uw klantgegevens nogmaals te controleren.

5. Bestelling verzenden 

Nadat u op de knop "Bestelling onder voorbehoud van betaling" hebt gedrukt, ontvangt u van ons onmiddellijk een e-mail waarmee wij automatisch de ontvangst van uw bestelling bevestigen.
Als u niet tevreden bent met een artikel, kunt u het binnen 30 dagen aan ons retourneren. Hiervoor is bij uw bestelling een gratis retoursticker ingesloten voor retourzendingen binnen Duitsland en vanuit Oostenrijk. Gebruik deze sticker voor uw retourzending. Uiteraard kunt u bij een retourzending volledig gebruik maken van uw wettelijk herroepingsrecht. Houd er rekening mee dat de retourkosten voor retourzendingen vanuit het buitenland voor rekening van de koper zijn (behalve vanuit Oostenrijk). Afhankelijk van het land kunnen wij u tegen betaling een retourlabel verstrekken. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Let op: Voor buitenlandse bestellingen is de correcte inklaring van de bestelling de verantwoordelijkheid van de koper. De invoer- en douanerechten van het betreffende land van levering zijn hier van toepassing en moeten door de koper worden betaald. Meer informatie kunt u vinden in onze veelgestelde vragen en de algemene voorwaarden of gewoon rechtstreeks aan ons vragen. 

DHL
Voor artikelen die direct leverbaar zijn, vindt de levering in de regel binnen twee tot drie werkdagen plaats door DHL (Deutsche Post) voor bestellingen binnen Duitsland. 

GLS
Voor bestellingen naar andere Europese landen wordt de levering uitgevoerd door de verzenddienst GLS. 

UPS
Bestellingen naar de Verenigde Staten van Amerika, Australië en Canada worden verzonden door UPS

Welke betalingsmogelijkheden zijn er? 

U kunt kiezen uit Amazon Pay, PayPal, creditcard, aankoop op rekening of via automatische incasso, vooruitbetaling en rembours. Wij verzorgen de aankoop op rekening of via automatische incasso via de betaaldienstverlener UNZER. Houd er rekening mee dat wij bestellingen uit het buitenland alleen via vooruitbetaling, PayPal en creditcard verwerken. Uitzondering hierop zijn bestellingen naar Oostenrijk, Zwitserland en Nederland, waar wij ook betaling op rekening of automatische incasso aanbieden. Vanaf een bestelwaarde van 49,- Euro leveren wij uw schoenen binnen Duitsland zonder verzendkosten. Let op: Wij leveren onder rembours alleen bij bestellingen boven 49,- Euro en alleen binnen Duitsland. 

Betaling onder rembours 

Bij ontvangst van de goederen betaalt u alleen het factuurbedrag contant aan de bezorgende pakketdienst. Wij betalen de extra rembours- en statiegeldkosten voor deze betaalmethode. 

Betaling vooraf 

Na uw succesvolle bestelling ontvangt u per e-mail onze bankgegevens voor het overmaken van het factuurbedrag. Let er bij het overmaken op dat u bij de reden van betaling uw ordernummer en uw achternaam vermeldt. Afhankelijk van uw bank kan het enkele werkdagen duren voordat uw betaling ons bereikt. De door u bestelde goederen blijven voor u gereserveerd totdat wij uw betaling hebben ontvangen (maximaal zeven dagen). Indien u één of meerdere artikelen wenst terug te sturen, wordt de overeenkomstige waarde van de goederen teruggestort op de bankrekening waarvan u de overschrijving heeft gedaan.

Betaling via PayPal 

Bij betaling via PayPal wordt u tijdens het bestelproces doorverwezen naar de website van PayPal voor de betaling. Als u al klant bent bij PayPal, kunt u daar inloggen met uw gebruikersgegevens en de betaling uitvoeren. Als u nieuw bent bij PayPal, kunt u als gast inloggen of een PayPal-rekening openen en vervolgens de betaling bevestigen. Als u een of meer artikelen retourneert, wordt de desbetreffende waarde van de goederen teruggestort op uw PayPal-rekening. PayPal biedt u verschillende betalingsmogelijkheden, die u daar als PayPal-klant kunt opslaan. 

Betaling per creditcard 

Wij accepteren Visa, MasterCard en American Express. Om de bescherming van uw creditcardgegevens te waarborgen, worden uw volledige gegevens gecodeerd via SSL verzonden en zijn daardoor veilig voor toegang door derden. Nadat u deze betaalmethode hebt geselecteerd, dient u uw creditcard gereed te houden. U wordt gevraagd uw creditcardnummer, de vervaldatum en het kaartverificatienummer in te voeren. Het kaartverificatienummer zijn de drie cijfers die (meestal) op de achterkant van uw kaart staan. Uw creditcardgegevens worden gecodeerd en doorgestuurd naar Payolution (toonaangevend leverancier van betaaldiensten per kaart) voor autorisatie, en het factuurbedrag wordt gereserveerd op uw creditcard. Uw creditcard wordt echter pas op de dag van verzending belast. Als u een of meer artikelen terugstuurt, wordt de desbetreffende waarde van de goederen teruggestort op de creditcard die oorspronkelijk in rekening is gebracht. 

Extra veiligheid bij betaling per creditcard 

Verified by VISA en MasterCard Secure Code maken een bijzonder veilige verwerking van creditcardtransacties op internet mogelijk door middel van speciale coderingsprocedures. U hebt geen software op uw computer nodig. Zowel reeds geregistreerde als nog niet geregistreerde klanten worden via de betalingsverwerking automatisch doorgestuurd naar de pagina van uw bank. Volg de daar aangegeven stappen om de bestelling succesvol af te ronden. Let op: Wij hebben geen invloed op de op deze pagina gevraagde informatie.

Betaling op rekening (Unzer) 

Wij bieden u de aankoop op rekening aan via de externe dienstverlener UNZER. Het factuurbedrag kan binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen worden betaald. Uw gegevens worden doorgegeven aan Unzer ten behoeve van een kredietcontrole. Let op: kopen op rekening is helaas niet mogelijk met een afwijkend afleveradres of voor leveringen buiten Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Nederland. Bij onze betalingspartner Unzer is de aankoop op rekening slechts mogelijk tot een factuurbedrag van 1000,00 EUR. 

Betaling via Amazon 

Pay U kunt ook veilig en gemakkelijk betalen via Amazon Pay. Gebruik de Amazon Pay knop in de winkelwagen. Als u al klant bent bij Amazon, kunt u daar inloggen met uw gebruikersgegevens en de betaling uitvoeren. Als u een of meer artikelen retourneert, wordt de bijbehorende waarde van de goederen teruggestort op uw Amazon-account. 

Wat is de status van mijn bestelling? 

 Wacht je op je bestelling en kun je bijna niet wachten om je nieuwe schoenen uit de kast te halen? Natuurlijk begrijpen we dat en zijn we er blij mee! Je ontvangt van ons een e-mail met verzendinformatie zodra je bestelling is verzonden. Deze bevat een link naar de verzendingstracering van de betreffende verzenddienstverlener. Hiermee kunt u de actuele status van de levering controleren. 

Kan ik een bestelling annuleren of wijzigen? 

Stuur ons onmiddellijk een e-mail naar info@paulgreen-shop.de - het is immers ons doel om zo snel mogelijk aan u als klant te leveren. Het is mogelijk dat het pakket al onderweg is en wij er niets aan kunnen veranderen. 

Annulering 

 Voor de volledige details van het annulerings- en retourbeleid, zie onze annuleringsvoorwaarden in onze algemene voorwaarden.